Retour- en terugbetalingsbeleid

We hebben dit beleid opgesteld om ervoor te zorgen dat u volledig op de hoogte bent van onze terugbetalings- en retourmethoden en -procedures. Dit beleid is van toepassing op (NEDERLAND EN BELGIË) landen.

14 DAGEN RETOURBELEID

Als u een artikel wilt retourneren en uw geld terug wilt, kunt u dit binnen 14 dagen na levering aan ons doorgeven via een e-mail naar info@mijn-moment.nl. Heeft u een defect product gevonden, stuur ons dan een foto van een beschadigd product. Wij sturen dan de koerier om het artikel voor u op te halen. Wij dragen de totale kosten van de zaak. Wij sturen u zonder extra kosten een nieuw artikel toe en als u het artikel niet meer nodig heeft, storten wij het volledige orderbedrag terug op de kaart die u tijdens het winkelen heeft gebruikt. Als u het verkeerde product heeft besteld en wilt ruilen, zijn de verzendkosten voor het retourneren voor uw rekening.



Retour- en terugbetalingsvoorwaarden:
Retouradres
MY-MOMENT
Hofland 65, 3641GD, Mijdrecht, Nederland


Het product mag niet worden gebruikt. Zodra wij het product hebben ontvangen, storten wij het orderbedrag terug. op de kaart die u heeft gebruikt bij de aankoop.

RETOURPROCES
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@mijn-moment.nl of bellen op +31686470457. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u een retourverzendlabel en instructies over hoe en waar u naartoe kunt gaan. stuur uw pakket. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

BESCHADIGDE EN VERKEERDE PRODUCTEN OF PROBLEMEN
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen. Om uw product te retourneren, dient u contact op te nemen met onze mail.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

UITWISSELINGEN
Wij ruilen alleen producten die beschadigd, verkeerd product, verkeerde maat of defect zijn. Als u een artikel wilt ruilen, neem dan contact met ons op via  info@mijn-moment.nl of bel ons op 07828848588.

AANVULLENDE KOSTEN
Bij retourzendingen rekenen wij geen herbevoorradingskosten.


Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Terugbetalingsperiode:

Het duurt 5-7 werkdagen voordat de klant zijn geld terugkrijgt. We storten het geld terug op de kaart van de klant na ontvangst van de goederen.

Houd er rekening mee dat we het geld onmiddellijk na ontvangst van de goederen terugstorten op de kaart van de klant. Toch heeft hun bank doorgaans 5 tot 7 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken en op de creditcardrekening van de klant te storten.



Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Laat het ons weten via e-mail op  info@mijn-moment.nl of bel ons op +31686470457.

Adres:
MY-MOMENT
Hofland 65, 3641GD, Mijdrecht, Nederland
Telefoon: +31686470457
E-mail: info@mijn-moment.nl
Kvk: 77943481
BTW-nummer: NL003263129B20

Voor eventuele vragen kunt u eenvoudig contact met ons opnemen.
Ondersteuning: ma - vr: 8.00 - 17.00 uur
Za - Gesloten
Zo - Gesloten