Verzendbeleid

DIT VERZENDBELEID IS UITSLUITEND VOOR BESTELLINGEN IN NEDERLAND EN BELGIË.

Bij MY-MOMENT streven we ernaar om u de beste verzendopties aan te bieden, ongeacht uw locatie.

Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u updates over de status en verzendgegevens, samen met het trackingnummer (via e-mail) zodra de bestelling is verzonden.

Verwerkingstijd:
De verwerkingstijd gaat in vanaf de datum waarop de bestelling is geplaatst. Normaal gesproken duurt het 0-1 werkdag (maandag - vrijdag) om bestellingen te verwerken. Eenmaal verwerkt, gaan we over tot verzending. Er wordt alles aan gedaan om uw bestelling snel te verzenden. Het uiterste besteltijdstip is 17:00 (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam).

Levertijd:
Expressverzending: bestellingen die vóór 13.00 uur zijn geplaatst, moeten binnen 1-2 werkdagen worden ontvangen. Bestellingen geplaatst op zaterdag, zondag of feestdagen worden op de maandag of de eerste werkdag erna afgehandeld. (Werkdagen zijn exclusief zaterdag, zondag en feestdagen).

Met betrekking tot de bezorgservicezone:
Momenteel zijn onze bezorgdiensten uitsluitend beschikbaar voor locaties binnen Nederland en België.

Bezorgkosten:
Bestellingen gratis bezorgd bij besteding van meer dan € 50*. Voor bestelprijzen onder de € 50* rekenen wij € 4,95

Volgen van bestellingen:
Zodra uw bestelling is verzonden, sturen wij u een e-mail met een trackingnummer en een link naar de website van de koerier. Als u deze e-mail niet ontvangt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt uw bestelling ook volgen door onze bestelhulplijn te bellen op +31686470457 of door een e-mail te sturen naar info@mijn-moment.nl.

Mislukte levering:
Als de levering mislukt vanwege redenen die aan de klant kunnen worden toegeschreven (zoals het opgeven van een onjuist verzendadres of het niet beschikbaar zijn om het pakket in ontvangst te nemen), of als de klant weigert de levering te accepteren, wordt het pakket teruggestuurd naar de afzender (MIJN-MOMENT) op kosten van de klant. Deze kosten omvatten eventuele gemaakte verzendkosten, die in mindering worden gebracht op het totale te restitueren orderbedrag.

Wijziging van afleveradres:
Zodra uw bestelling onderweg is, kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen. Mocht u de bezorglocatie willen wijzigen, neem dan binnen één dag na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via info@mijn-moment.nl of bel ons op +31686470457.

Na ontvangst van uw bestelling:
Inspecteer het pakket en de inhoud ervan bij ontvangst zorgvuldig om er zeker van te zijn dat ze intact en compleet zijn voordat u voor ontvangst tekent. Als u schade of discrepanties ontdekt, weiger dan de levering van de goederen of teken voor de goederen als 'Beschadigd' en neem vervolgens onmiddellijk contact met ons op.

Annulering van bestelling:
Het spijt ons te horen dat u uw bestelling wilt annuleren! Als uw bestelling nog niet is verzonden, ontvangt u bij annulering een volledige terugbetaling.

Als uw bestelling al is verzonden, moet u een terugbetaling aanvragen zodra u de bestelling ontvangt. Raadpleeg ons retour- en terugbetalingsbeleid voor meer informatie.

Geschenkverpakking:
Helaas bieden wij momenteel geen cadeauverpakkingsservice aan.

Feestdagen:
Houd er rekening mee dat wij niet bezorgen op feestdagen. Uw pakket wordt de volgende werkdag geleverd.

Belasting:
Allsports-outlet.com heft geen extra belastingen op u.

Voor verdere vragen:
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@mijn-moment.nl

Adres:
MY-MOMENT
Hofland 65, 3641GD, Mijdrecht, Nederland
Telefoon: +31686470457
E-mail: info@mijn-moment.nl
Kvk: 77943481
BTW-nummer: NL003263129B20

Voor eventuele vragen kunt u eenvoudig contact met ons opnemen.
Ondersteuning: ma - vr: 8.00 - 17.00 uur
Za - Gesloten
Zo - Gesloten