Veelgestelde vragen
Waar verzenden jullie?
Momenteel bieden wij uitsluitend verzenddiensten aan binnen NEDERLAND EN BELGIË.Bieden jullie internationale bezorging aan?
Helaas verzenden wij momenteel niet buiten NEDERLAND EN BELGIË.Wat is uw typische verzendtijd?
Onze producten worden doorgaans binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling verzonden.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
100% van de bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verzonden.Hoeveel kost de bezorging?
Bestellingen gratis bezorgd bij besteding van meer dan € 50*. Voor bestelprijzen onder € 50* rekenen wij € 4,95
Zijn er verborgen kosten?
Er zijn geen verborgen kosten of extra verzendkosten. De totaalprijs vermeld op de productpagina naast de foto is de eindprijs. Wat u ziet, is wat u betaalt.Zijn uw artikelen op voorraad?
Ja, alle artikelen in onze winkel zijn direct beschikbaar in onze voorraad, waardoor een snelle levering wordt gegarandeerd.
Is een account vereist om aankopen te doen op uw website?
Er is geen account aangemaakt; U kunt gemakkelijk als gast afrekenen.Is het veilig om mijn betalingsgegevens op uw website te verstrekken?
U kunt er zeker van zijn dat onze website gebruik maakt van de beste betalingsgatewayproviders, die de veiligheid van uw bank- en kaartgegevens gedurende het hele transactieproces garanderen.Ondervindt u problemen bij het plaatsen van een bestelling?
Neem gerust contact op met ons klantenserviceteam op +31686470457 of info@mijn-moment.nl voor hulp.Worden mijn persoonlijke gegevens op jullie website beveiligd?
Absoluut, wij geven prioriteit aan de bescherming van uw persoonlijke gegevens en handhaven strikte privacynormen.Kan ik een artikel ruilen of retourneren?
We accepteren ruilingen en deze volgen dezelfde voorwaarden als retourzendingen:Het artikel moet in onze online winkel zijn verkocht.
Het item mag op geen enkele manier gebruikt zijn.
Het artikel moet in de originele verpakking zitten met alle labels enz.
Het retour- of ruilverzoek wordt binnen 14 dagen na levering gedaan.
Om een omruiling aan te vragen, dient u uw verzoek in via het formulier “Contact met ons opnemen”. Een lid van ons ondersteunend personeel zal zo snel mogelijk reageren.